اخبار

بازدید مدیرعامل گروه توسعه ملی از شرکت آلی شیمی قم در آستانه روز کارگر

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در آستانه روز کارگر از شرکت آلی شیمی قم بازدید و بر اهمیت رشد تولید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آلی شیمی قم، حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به همراه جمعی از مدیران این شرکت از شرکت آلی شیمی قم بازدید کرده و گفت و گوی صمیمانه ای با کارکنان این شرکت به خصوص در بخش کارگری داشت.

مدرس خیابانی در جریان این بازدید بر ضرورت افزایش تولید این کارخانه اشاره کرد و گفت: کسانی که در خطوط تولید کار می‌کنند، مانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه رشد تولید در سال ۱۴۰۲ یک تکلیف برای همه ماست و باید تلاش شود تولید در شرکت آلی شیمی نیز دست‌کم ۲ برابر افزایش یابد‌ افزود: این شرکت باید با هم افزایی بیشتر با سایر شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه ملی، امکان فروش هر چه بیشتر مواد اولیه را فراهم کند.

مدرس خیابانی ضمن تجلیل از مقام کارگران در بهبود اوضاع و به ثمر رسیدن ماموریت‌های این شرکت گفت: استفاده از نیروهای جوان و تحصیلکرده و نیروهای بومی برای واحدهای تولید در جهت اشتغال منطقه ضروری است و باید از ظرفیت‌های افزایش تولید برای افزایش درآمد کارکنان بهره برد.